ποσεσ θερμιδεσ πρεπει να τρωω για να χασω κιλα

ποσεσ θερμιδεσ πρεπει να τρωω για να χασω κιλα

Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω σε μια μέρα;

Η κατανάλωση συγκεκριμένου αριθμού θερμίδων ανά ημέρα μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε και να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι, όταν ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή, η κατανάλωση του καλύτερου αριθμού θερμίδων για εσάς μπορεί επίσης να βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας σας και στην ενίσχυση της μακροζωίας. 1

Όταν καθορίζετε πόσες θερμίδες πρέπει να τρώτε ανά ημέρα, βοηθάει πρώτα να κατανοήσετε τις καθιερωμένες συνιστώμενες πρόσληψη θερμίδων. Από εκεί, μπορείτε να εξετάσετε άλλους παράγοντες για να βρείτε την πρόσληψη θερμίδων που είναι κατάλληλη για εσάς, δεδομένου του σώματος και των στόχων που σχετίζονται με την υγεία.

Προτεινόμενες πρόσληψη θερμίδων

Η γνώση των προτεινόμενων οδηγιών πρόσληψης θερμίδων μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη ιδέα για το τι θα είναι το εύρος των θερμίδων σας. Αυτά ποικίλλουν ανάλογα με το αν είστε ενήλικας, έφηβος ή παιδί.

Ενήλικες

Η συνιστώμενη πρόσληψη θερμίδων για ενήλικες γυναίκες κυμαίνεται από 1.600 θερμίδες την ημέρα έως 2.200 θερμίδες την ημέρα, σύμφωνα με την Ακαδημία Διατροφής και Διαιτολογίας. 2 Για τους άνδρες, η ποσότητα είναι ελαφρώς υψηλότερη, κυμαινόμενη από 2.000 έως 3.200 θερμίδες την ημέρα.

Εάν είστε κάπως καθιστικοί ή μεγαλύτεροι, οι ανάγκες σας σε θερμίδες είναι πιθανότατα στο κάτω μέρος του εύρους. Εάν είστε αρκετά σωματικά δραστήριοι , είστε έγκυος ή θηλάζετε, μπορεί να είστε πιο κοντά στην κορυφή.

Εφηβοι

Οι προτάσεις πρόσληψης θερμίδων για εφήβους ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και το επίπεδο δραστηριότητας . Η συνιστώμενη πρόσληψη ενός 13χρονου κοριτσιού κυμαίνεται από 1.600 έως 2.000 θερμίδες ημερησίως με 2.000 έως 2.600 συνιστώμενη πρόσληψη για ένα 13χρονο αγόρι. 3

Αυτά τα ποσά αυξάνονται ελαφρώς τα τελευταία χρόνια. Για κορίτσια ηλικίας 14 έως 18 ετών, το εύρος είναι 1.800 θερμίδες την ημέρα έως 2.400. Για αγόρια σε αυτό το ίδιο ηλικιακό εύρος, η συνιστώμενη πρόσληψη θερμίδων κυμαίνεται μεταξύ 2.000 και 3.200 θερμίδων.

Παιδιά

Τα παιδιά ηλικίας μεταξύ 2 και 3 ετών χρειάζονται μεταξύ 1.000 και 1.400 θερμίδες την ημέρα, σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας. 4 Πού εμπίπτουν σε αυτό το εύρος εξαρτάται από το πόσο ενεργά είναι.

Σε ηλικία 4 έως 8 ετών, το εύρος ξεκινά από 1.200 θερμίδες καθημερινά και αυξάνεται σε 1.800 θερμίδες για κορίτσια και 2.000 θερμίδες για αγόρια. Στα 9 έως 13 χρόνια, το εύρος θερμίδων είναι 1.400 έως 2.200 θερμίδες την ημέρα για τα κορίτσια και 1.600 έως 2.600 θερμίδες ημερησίως για αγόρια.

Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόσληψη θερμίδων-στόχου σας

Όπως προτείνουν οι προτεινόμενες οδηγίες πρόσληψης θερμίδων, ο αριθμός των θερμίδων που χρειάζεστε ανά ημέρα μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες. Μεταξύ αυτών είναι: 6

  • Φύλο
  • Υψος
  • Βάρος
  • Ηλικία
  • Επιπεδο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

Πρόσθετοι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν πόσες θερμίδες χρησιμοποιεί το σώμα σας για ενέργεια, επηρεάζοντας επίσης πόσες θα πρέπει να καταναλώνετε, περιλαμβάνουν τις ορμόνες σας, ορισμένα φάρμακα (όπως στεροειδή) και τη γενική υγεία σας. 7

Η ετικέτα Nutrition Facts στα τρόφιμα παρέχει πληροφορίες που βασίζονται σε δίαιτα 2.000 θερμίδων ανά ημέρα. 8 Αλλά οι άνθρωποι μπορούν να έχουν διαφορετικές ανάγκες σε θερμίδες. Ο προσδιορισμός των ατομικών αναγκών σας μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος.

Χρήση αριθμομηχανών απώλειας βάρους

Είτε ο στόχος σας είναι να χάσετε βάρος , να αυξήσετε το βάρος ή να διατηρήσετε το τρέχον βάρος σας , ένας υπολογιστής απώλειας βάρους μπορεί να σας βοηθήσει. Η αριθμομηχανή χρησιμοποιεί το φύλο, το βάρος, το ύψος και την ηλικία σας για να καθορίσει τον αριθμό των θερμίδων που χρειάζεστε για να τροφοδοτήσετε το σώμα σας για καθημερινή δραστηριότητα.

Στη συνέχεια, προσθέτει τις θερμίδες που χρειάζονται για να αυξήσει το βάρος

ή αφαιρεί τις θερμίδες που χρειάζονται για να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Μπορεί να καταλάβει πόσες θερμίδες πρέπει να τρώτε για να διατηρήσετε και το βάρος. Αυτές οι πληροφορίες είναι χρήσιμες για πολλούς υγιείς τρώγοντες. 

Η εισαγωγή ακριβών πληροφοριών μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις καθημερινές θερμιδικές σας ανάγκες. Εάν δεν είστε βέβαιοι πόσο δραστήριοι είστε κατά τη διάρκεια της ημέρας, διατηρήστε ένα ημερολόγιο δραστηριοτήτων για μια εβδομάδα ή κοιτάξτε δεδομένα από τον ιχνηλάτη σας για να πάρετε μια γρήγορη εκτίμηση.

Στη συνέχεια, θα ερωτηθείτε για τους στόχους σας. 

Είναι σημαντικό να είστε ρεαλιστές σε αυτό το βήμα. Το βάρος του στόχου σας μπορεί να είναι διαφορετικό από ένα ιδανικό ή “τέλειο” βάρος. Προσπαθήστε να ορίσετε στόχους που πιστεύετε ότι είναι εφικτοί. Μόλις πετύχετε τον στόχο σας, μπορείτε πάντα να ορίσετε έναν νέο.

`αμάθεια https://xanthitoday.gr/2021/03/16/%ce%b1%ce%bc%ce%ac%ce%b8%ce%b5%ce%b9%ce%b1/

αγχος https://xanthitoday.gr/2021/03/16/%ce%ac%ce%b3%cf%87%ce%bf%cf%82/

https://www.facebook.com/Η-αγάπη-είναι-το-παν-114159820772117/

διαβαστε επισης για το αγχος

διαβαστε επισης για τις σκεψεις μας

διαβαστε και για την ψυχολογιαολα τα αρθρα 

ξανθη νεα

Η διαδικτυακή εφημερίδα https://xanthitoday.gr/ παρέχει τα τελευταία νέα από όλη την Ελλάδα και την Ξάνθη. Παρέχει επίσης παγκόσμια νέα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here